Stichting Takkenwijven

Stadsvergroening..

Workshops..

PLANTENASIEL DRACHTEN

Yes !! We hebben er nog een plek bij !!

Ook in Drachten kan je terecht voor stekjes, plantjes .....

Ruilen of voor een kleine bijdrage zodat de planten en stekjes verwent kunnen worden met wat nieuwe potgrond of voor de aanschaf van potjes etc. ;-) email voor Drachten : najade84@hotmail.com

Check Facebook voor Plantenasiel Drachten :D

WORKSHOPS

Workshops die we aanbieden zijn o.a. Toverstokjes maken, Takky's maken, Insectenhuisje maken, Zaad-bommetjes maken !

We zijn ook nog bezig met andere workshops te realiseren, wordt vervolgt !!

Voor informatie over deze workshops kun je mailen naar stichtingtakkenwijven@gmail.com.

STADSVERGROENING

Van ons mogen steden groener en groener !

Daarom kun je ons altijd mailen /bellen voor een Operatie Steenbreek, tuin vergroening, etc. etc., momenteel zijn we o.a. met 058SAMENSTERK bezig met het vergroenen van het pleintje bij hun locatie aan de Insulindestraat te Leeuwarden, naast Cambuur-stadion. Ook in Leeuwarden : Het SUPER SINGLE MOM project. Alleenstaande moeders helpen met het opstarten van een eigen tuintje, op een leuke manier de kinderen erbij betrekken........ :D

Omdat ik, Anna, in Harlingen woon zijn we ook daar betrokken bij het opstarten en mee helpen van STADSTUIN HARLINGEN, Kimswerderweg aldaar !

Hieronder wat foto's van een Operatie Steenbreek bij Cafe Blauwhus in Leeuwarden .

Op 21 mei 2020 is er een start gemaakt met vergroening van het pleintje bij 058-SAMENSTERK , Insulindestraat, bij Cambuur-stadion te Leeuwarden. Geveltuintjes, moestuintjes....  Dit was niet gelukt zonder support van alle vrijwilligers, Operatie Steenbreek, Gemeente Leeuwarden(Bonny)  ! Het wordt steeds mooier op het pleintje bij 058 samensterk !!

Burendag 26 september 2020

OLDEGALILEEN te LEEUWARDEN !!

Super leuk !!